CHIP i rewolucja w PLD

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:03:27 CEST

On Mon, 2 Jun 2003, Jaroslaw Swierczynski wrote:

> Jeżeli tak, to w grę wchodzi dopiero następny numer, za trzy miesiące.

To nawet lepiej.
Dla uzytkownikow zdaje sie zmiany w PLd nie maja miec - z zalozenia
(z tego, co czytam) - odczuwalnych negatywnych zmian w jakosci
dystrybucji. Nie ma sensu dublowac "Zycie na gorąco", czyli kto sie
z kim 'nie lubi' w 'PLD', lub kto kogo 'zdradzil', i dlaczego 'zdradzil',
i czy to byla 'zdrada', czy tylko seks przez slomke ;)
To byłoby niepolityczne.
Użytkownicy powinni otrzymywac dobry 'produkt', dobry system, z ktorym
nie beda miec problemow 'developerskich' na wykorzystwyanym sprzecie.
Użytkownicy powinni byc informowani o np. porcie na jakas nowa platforme,
z instrukcja, jak zainstalowac i na co zwracac uwage w przypadku danej
plarformy (sterowniki, parametry jadra, no nie wiem). Tyle.

> Napisałem już, że nie chodzi o pranie brudów czy podobne. Może się źle
> wyraziłem, nie ciekawsze a bardziej uczciwe.

Właśnie za wczesnie gadac na forum publicznym, tuz po 'klotni', a przed
wzajemnymi konsultacjami. To może zaszkodzić PLD. Artykul na temat
ew. zmian w obrebie PLD ma sens po ewentualnych ustaleniach, ktore maja
szanse zapasc na ewentualnym zlocie. Ale nie wczesniej.

Pozdrawiam

--
Agnieszka Słota, niedeveloper, za to autor pomysłu na aktualne logo PLD
(nie mylic z autorem-grafikiem, ktory wykonal logo).