CHIP i rewolucja w PLD

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:30:16 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, Marzena Kamecka wrote:

> ciekawy bylby tekst gdyby pisali kto kogo zdradzil skoro tutaj jest
> wiekszosc facetow :) wygladalo by to zabawnie :) i seks miedzy
> developerami mezczyznami ?:)

Marzenka, zdrada nie jest tylko jakims konkretnym fizycznym aktem.
Zdrada ma o wiele pojemniejszy zakres. Pisalam tu o zdradzie
w apostrofach, wiec nie doslownej, nie udowodnionej, nie wiadomo
czy nawet byla to zdrada. Panowie musza i zapewne sobie wyjasnia.

> wiesz ja sie z tym zgadzam poniewaz z zadnej dystrybucji nie ma tylu
> przeciekow co od nas co sie dzieje miedzy developerami, to na pewno
> zaszkodzi w jakims stopniu, bedzie mniejsze zaufanie bo nie beda wiedzieli
> czego sie jeszcze mozna spodziewac. Powinna byc lista bardzo zamknieta na
> ktorej pierze sie brudy miedzy developerami. Produkt to nie tylko serwer z
> tym systemem ale takze marka ktora na prawde ucierpi jak ludzie beda
> czytac tylko ze x nie lubi sie z y, a bo j ukradl s cos i tak w kolko. To
> nie budzi sympatii.

Powinien byc czesciej organizowany zlot. Co pol roku. Obecnosc
obowiazkowa wszystkich, ktorzy chca sie liczyc, chca miec decydujacy
glos w ksztaltowaniu dystrybucji.
Nic tak nie oczyszcza atmosfery, jak spotkanie sie, szczera rozmowa,
oczywiscie przy zalozeniu, ze panowie chca sie dogadac ;)

Pozdrawiam

--
Agnieszka Słota