CHIP i rewolucja w PLD

Marzena Kamecka skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:35:59 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, nobody wrote:

> Marzenka, zdrada nie jest tylko jakims konkretnym fizycznym aktem.
> Zdrada ma o wiele pojemniejszy zakres. Pisalam tu o zdradzie
> w apostrofach, wiec nie doslownej, nie udowodnionej, nie wiadomo
> czy nawet byla to zdrada. Panowie musza i zapewne sobie wyjasnia.

wiem rozumiem, jednak probuje znalezc zabawne znaczenie co do tej zdrady w
pld.

> Powinien byc czesciej organizowany zlot. Co pol roku. Obecnosc
> obowiazkowa wszystkich, ktorzy chca sie liczyc, chca miec decydujacy
> glos w ksztaltowaniu dystrybucji.
> Nic tak nie oczyszcza atmosfery, jak spotkanie sie, szczera rozmowa,
> oczywiscie przy zalozeniu, ze panowie chca sie dogadac ;)

Alez zloty moga byc i mnie to nie przeszkadza. Moge je czesciej
organizowac i srednio byly co pol roku. W zeszlym odbyly sie dwa,
wczesniej po jednym w sumie ale chcialam by tradycja 2 w roku przetrwala.

Marzenka