CHIP i rewolucja w PLD

Marzena Kamecka skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl
Wto, 3 Cze 2003, 11:15:44 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
>
> Jeżeli pod koniec czerwca w W-wie, to jestem za.

tak pod koniec czerwca dobry termin, w lipcu ludziska beda na urlopiki
jechac. Tm razem zlot bedzie mniej odicjalny, bez osob trzecich ze tak
powiem i bedzie mozna na nim na zywca omowic sprawy ktore tego wymagaja.

Marzenka