distfiles

Wto, 3 Cze 2003, 11:52:49 CEST

> Zalogować się na ep i zrobić find. Taki find będzie dostępny w
> katalogach per-login na wrzutni a póki co mogę Ci go podesłać.

Hmm, czyli per plik zdalnie tego sprawdzic sie nie da ?

Chodzi mi o napisanie skryptu do wrzucania rzeczy z branczy i nie chcial bym
niepotrzebnie transmitowac tego co juz kiedys wczesniej przy jakiejs okazji
wlecialo. Dobrze by tez bylo znac postep wrzucania (co juz jest sciagniete,
a co z listy jescze czeka).

find ma dwie wady: trwa i informacja w chwili otrzymania jest juz zapewne
niekompletna z powodu przeterminowania ;)

Mysle, ze dobrze by bylo, gdyby commit pliku "additional-md5sums" powodowal
podobne akcje, jak commit speca (sprawdzenie czy wszystko jest w distfiles,
jak nie to dociagniecie na podstawie URL-a w odpowiedniej rev. wlasciwego
speca).

BTW: dotarlo do mnie wczoraj, ze baze distfiles byloby stosunkowo latwo
rozproszyc. A w przypadku korzystania po http, mogloby sie to odbyc w sposob
calkowicie przezroczysty.
[ np. gdyby zabraklo miejsca mozna przeniesc a-c na USl, a d-f do TASKu ]

  phone (48)(58) 347 14 61