CVS: ADMINISTRATIVA

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Wto, 3 Cze 2003, 20:45:49 CEST

--->[Quoting Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:]

> Dzięki. Czy istnieją inne listy *commit* - innymi słowy, czy to co jest
> na lists.pld-linux.org jest kompletne?

nic nie wiem o innych listach niz te na http://lists.pld-linux.org/
z tym, że tam roota mają i pozwolenie na zakładanie dowolnych
list dla pld - arekm i malekith, zatem mogę nie mieć pełnych
informacji.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info