Fajne fonty w ixach

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 3 Cze 2003, 21:15:06 CEST

Ja jadę głównie na TTFach microsoftu. Dzisiaj się pobawiłem trochę i
wyinstalowałem wszystko poza owymi ttfami. No i gips. Sobie nie mogę głupiego
pdfa poczytać, bo nie ma fontów. Ok, dwóch z potrzebnych fontów rzeczywiście
nie ma. Ale trzeci? -*-times-*. No przecież mam times new roman w truetypach.
No i rzeczywiście mam. Teraz patent polega na tym, że to jest do naprawienia
przez fonts.alias. Hmmm... i tak się zacząłem zastanawiać - jakie są szanse,
że będziemy w stanie skompletować kompletne wektorowe zastępstwo dla
standardowych bitmapowych paskud (po doinstalowaniu standardowych fontów
pdfik wyglądał przepaskudnie)? Ktoś zna jakieś źródła porządnych ttfów
(oczywiście z pliterkami), które moglibyśmy w tym celu użyć?