Baza Terminali

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Śro, 4 Cze 2003, 16:19:17 CEST

Dnia śro 4. czerwca 2003 09:08, Jacek Konieczny napisał:

> A co jak ktoś będzie się z tego terminala logować na zdalny system,
> który o teminalu "gnome" nic nie wie? Ręczne ustawianie $TERM? Po co?
>
> IMHO nie powinno się tak mnożyć nazw terminali.

Jeśli żaden inny opis terminala nie jest dla niego poprawny, to nie da rady -
albo osobna nazwa, albo dostosowanie działania do jakiegoś istniejącego
terminala (ale jeśli dany emulator terminala z PLD będzie się pod tym
względem różnił od innych, to i tak w PLD potrzeba opisu dla logowania się
z obcego terminala tego rodzaju na PLD).

Każdy nowy emulator terminala, jakiego używałem, wymagał poprawek.
Teraz zacząłem używać KDE i Konsole i też jest źle, ale w 3.1.1a skopane jest
w ogóle samo ustawianie rodzaju terminala i zapisywanie tego ustawienia.
Trzeba to poprawić, ale nie mam pod ręką KDE 3.1.2.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl