Kiedy zlot? i gdzie

Marzena Kamecka skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl
Śro, 4 Cze 2003, 20:11:59 CEST

On Wed, 4 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie pisales, ze sie podejmiesz organizacji. Ja sie nie podejme.
>
> Czy chodzi ci oto, ze skoro Mahomet nie chce przyjsc do gory, to gora
> powinna do Mahometa ?
>
> --
miski, bez jaj, napiszcie kto w koncu to ma robic. Nie bedzie 10 miejsc i
10 roznych organizatorow :> Bo jezeli tak ja jestem tylko uczestnik :)

Nie chce zamieszania, przepychanek itp. Jestem pokojowo nastawiony do
zycia czlowiek.

Marzenka