Teoria spisku

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Czw, 5 Cze 2003, 01:36:21 CEST

--->[Quoting Michał Cieślicki <yoshi w aip.pl>:]

> Sergiuszu, jeśli chciałeś mi dać do zrozumienia, że nie mam o tym
> pojęcia, to chyba nie było co do tego wątpliwości, prawda? Jednak nadal
> chciałbym, jeśli można, prosić o wyszczególnienie zakresu
> odpowiedzialności takiej osoby i czym właściwie miałaby się zajmować,
> czego pilnowac, z kim współpracować. Dla mnie po prostu taka osoba jest
> jak najbardziej potrzebna, ale nie wiem czy dobrze rozumiem jej funkcje.

Ciężko wytłumaczyć - to musi mieć człowiek we krwi ;P

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info