openjade i ostra jazda

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Czw, 5 Cze 2003, 10:36:28 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 10:06:08AM +0200, Przemyslaw Stanisław Knycz wrote:

> Aktualnie na HEAD jest wersja 1.3.3-pre1. Wszystko fajnie, tylko że
> zmienił się chyba układ źródeł i jest kasza - prośba do tych, co używają
> openjade, coby to naprawili, bo jak ja łapy zaraz w to wsadzę, to wytnę
> langi i ręcznie skopiuję nagłówki na podstawie starszego devela.
ukhm.. zacząłem się wogóle zastanawiać co to jest openjade-devel i inne
takie i czy jest to do czegoś potrzebne, skoro w stabilnej wersji z tego
zrezygnowali:
[undefine w uc SPECS]$ grep -ir openjade-devel *
docbook-utils.spec:- s/openjade-devel/openjade/ in BuildRequires.

Wrzuciłem wersję stable, bo cvs-owa(ani ta w naszym cvs-ie, ani aktualna
z ich) nie buduje się na gcc33 (sprawdzone zarówno na intelu jak i
sparcu). A zresztą tak czy inaczej nie ma sensu byc na starym snapie z
cvs-u, skoro jest wypuszczona wersja pre stable i zanim dojdzie do ac
bedzie zapewne wersja finalna.