viewcvs na cvs.pld-linux.org

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 5 Cze 2003, 13:51:36 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 01:31:53PM +0200, Michal Moskal wrote:
> [Thnx to nasz kochany kotek]
>
> Testowo już działa. Tylko niestety wejście do SPECS/ generuje duży load
> servera, bo viewcvs-pager.patch (chyba) powoduje uruchamianie rlog i tak na
> wszyskich a nie tylko na tych z danej strony. Jeśli ktoś ma czas --
> niech poprawi :-)

SOURCES/ pewnie to samo?

> Ew. jeśli ktoś zna jakiś inny webowy cvs, proszę o info.

Właśnie jako indeks dla SPECS i SOURCES ten prymitywny na cvs.pld.org.pl
był IMO lepszy - dało się bez problemu pobrać zawartość katalogu.

No i te domyślne diffy mi się nie podobają - wolałbym od razu unidiffa
dostawać, a tak jeszcze trzeba wybierać z listy i przycisk naciskać -
kilka klawiszy więcej.
Colored diff jest nieczytelny w tekstowych przeglądarkach.
Czy to tylko moje preferencje?

A może da się poprawić przepisywanie adresów?
Teraz próbując się odwołać bezpośrednio do pliku "po staremu"
(http://cvs.pld-linux.org/SPECS/glibc.spec) dostaję:
"The requested URL /cgi-bin/viewcvs.cgiSPECS/glibc.spec was not found on
this server."
(brakuje jednego /)

PS. widzę, że coś słucha na 873, ale się rozłącza - rsync jest jeszcze
nie gotowy, czy dostęp jest tylko dla "zarejestrowanych"?