AC [1st try]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 5 Cze 2003, 15:18:16 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 03:10:33PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jezeli bedzie badana spojnosc udostepnianych zasobow, to IMO taka sytuacja
> powinna zostac wykryta i nie pozwolic na wrzucenie na ftp baz bez
> nowszego, poprawionego task-foo.

Hm, ale ktoś to będzie musiał robić :)

Dodatkowo nie wiem czy wtedy upgrade * w poldku zadziała (bo chyba
task-* musiałby się uaktualnić najpierw, dopiero potem bar->baz. A w
bar/baz nie można chyba nic sensownego o task-foo napisać).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h