AC [1st try]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 5 Cze 2003, 14:43:19 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 19:47:25 +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

[...]
> rpm -Uhv glibc-devel glibc-kernel-headers glibc
> :)
> tak w skrocie mysleniowym model wg. Tomka ma wygladac, ja troche jestem zly na
> brak malych kernel-headers dla zeczy okolo kernelowych .. ale .. mysle ze
> Tomek mial tutaj sporo racji ...

Chyba wymieszałeś dwie rzeczy, bo wg Tomka==mnie to gkh, a wg
Tomka==kloczka to kernel-all-in-one;) A to są dwie odrębne sprawy.

A wracając do pytania - dla >=2.5.x w chwili obecnej _nie ma_ nagłówków
userspace. Nie tylko w PLD, w ogóle nie ma.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/