Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 5 Cze 2003, 15:08:41 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 16:43:33 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wiesz jestem juz nieco skołowany nieco .. w dużej części sprzecznoscią
> tego co także Ty sam piszesz.

W logice stosowanej przez nieodbiegających od normy osobników gatunku
ludzkiego (w tym i kobiety, żeby nie było wątpliwości;>) sprzeczności
nie ma.

> Nie widzę przy tym już w śród ludzi zamieszancyh w to wszytko od strony
> decyzyjnej i sprawczej jakiejkolwiek woli rozmów czy współpracy, a tylko
> chowanie głoy w piasek i stawianie innych przed faktami dokonanymi.

s/innych/kloczka - bo chyba żartujesz, żeby z tobą rozmawiać o oddaniu
przez ciebie władzy!? ROTFL

> Dość dziecinnie albo naiwnie wobec tego brzmią wszystkiego wszelkie
> deklaracje o tym że ta czy inna osoba nie chce żebym odszedło.

Ah, bo ty nie możesz pracować bez władzy absolutnej, a inni mogą, dobrze
myślę?

> Czas leci i nadal nie widzę nawet prób rozmów. Powody mogą być trzy: albo
> całość była obliczona na to żeby już ze mną wogóle nie rozmawiać albo

Całość była obliczona na to, żebyś nie sprawował niepodzielnej władzy.
Koniec kropka.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/