Teoria spisku

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 5 Cze 2003, 19:59:37 CEST

On czw, cze 05, 2003 at 01:11:18 +0200, Bartosz Taudul wrote:
> Przekombinowane.

Może troszkę. To ma swoje dobre i złe strony po prostu.

> Dokumentacja jest integralną częścią pakietu, jak kogoś nie interesuje,
> to niech sobie odkomentuje linijkę w odpowiednim pliku. Jaki jest sens
> wywalania dwukilobajtowego readme do osobnego pakietu?

Hmm.. miałem na myśli to co trafia do /usr/share/doc i manpages.
BTW: Jest straszny burdel z dokumentacją imho, bo ona jest defaultowo
pakowana gzipem i niektóre programy się walą jak chcą się dostać do
helpa. W szczególności mam na myśli wszelkiego rodzaju *.png *.xpm
*.html.

> Po co komu program bez plików konfiguracyjnych, albo na odwrót?

Miałem na myśli osobny pakiet ze sprawdzonymi konfiguracjami opatrzonymi
komentarzami itd, itp, Może rzeczywiście nie warto tutaj mieszać, tylko
od razu dostarczać działające configi i dobrze skomentowane.

--
join: http://jabber.2000-plus.pl know: http://www.egospodarka.pl
think: http://www.gnu.org hack: http://yoshi.2000-plus.pl/PLD