Kolejny spec do obejrzenia :)

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Czw, 5 Cze 2003, 17:15:13 CEST

Witam,
Dnia czw 5. czerwca 2003 17:08, Jakub Bogusz napisał:

> Lepiej coś bardziej informacyjnego - np.:

> (ze speca dołączonego do źródeł)

Tak, tak, wiem :) To narazie ze tak powiem 'szczotka' :)
Ma dzialac i nie miec bledow, kosmetyczne sprawy zostawilem sobie na koniec.

> LGPL (zajrzyj do COPYING lub speca dołączonego do źródeł)

Fakt ;)

> Spróbuj w miarę możliwości dodawać polskie tłumaczenia opisów :)
> (dotyczy też Summary)

jw :)

> W tym pakiecie:
> COPYING zawiera po prostu tekst LGPL - takich plików nie dołączamy
> (treść popularnych licencji jest w pakiecie common-licenses).
>
> INSTALL zawiera informacje przydatne tylko do budowania pakietu - więc
> nie ma po co dołączać tego pliku do pakietu binarnego.

Acha, w porzadku...
Juz poprawiam.

Pozdrawiam,
Piotr Koczur

--
-{ jid: snurf w sgw.art.pl ~ http://snurf.sgw.art.pl    }-
-{ gpg key: finger snurf w sgw.art.pl; key fingerprint: }-