USE (Re: Atuty PLD a marketing ;))

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 5 Cze 2003, 19:37:27 CEST

On czw, cze 05, 2003 at 07:28:11 +0200, Michal Moskal wrote:

> Khm, o co chodzi?

Jeśli dobrze zrozumiałem, to konieczne jest wzbogacenie speców o
dodatkowe zmienne, więc zastanowiłem się jakbym to zrobił, ale zdaję
sobie sprawę, że to pewnie złe podejście, niemniej chętnie wysłucham
dlaczego. :)

--
join: http://jabber.2000-plus.pl know: http://www.egospodarka.pl
think: http://www.gnu.org hack: http://yoshi.2000-plus.pl/PLD