kompresowanie dokumentacji, było: Teoria spisku

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 5 Cze 2003, 20:33:10 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 08:23:42PM +0200, wrobell wrote:

> 1. dlaczego burdel w manpages?

Yyy... Nie z manpages, z /usr/share/doc.

> 2. *.png i *.xpm o ile mi wiadomo nie są pakowane (malekith?)

Będę musiał posprawdzać, ale z tego co pamiętam to miałem z tym niezła
jatkę kiedyś, może to dlatego, że tak było w Ra a teraz już nie jest.
Jak jest?

--
join: http://jabber.2000-plus.pl know: http://www.egospodarka.pl
think: http://www.gnu.org hack: http://yoshi.2000-plus.pl/PLD