AC [1st try]

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 5 Cze 2003, 21:42:31 CEST

Dnia 2003.06.05 21:18, Paweł Gołaszewski napisał(a):
> Więc trzeba nad nimi popracować. I to koniecznie, bo 2.5 jest już w
> zasięgu normalnego użytkowania, nawet powoli serverowego (ten kernel
> mi

Racja, nagłówki by sie przydały. Jest gdzieś jakiś opis co i jak, czy
wymaga to magicznej i dogłębnej wiedzy na pzoiomiw qboosha?

> się, cholera, coraz podoba... stabilne jest jak skała jak dla mnie -
> poza
> rzeczami, które ewidentnie od początku nie chodzą...).

Chmmm, stabilne jak sakła, ale chyba taka wapienna z jury krakowsko-
częstochowskiej, bo u mnie juz 3 zwis komp zaliczył, właśnie przy
czytaniu listu na który teraz odpowiadam :)))), i jeszcze raz zwisł jak
mnie nie było w domu a kompilował sobie XFree86, no i potem zwisił się
też na kompilacji XFree, wszystkie zwisy na twardo. Ale nic, i tak jest
nieźle bo w RTCW mozna grac normalnie :) Jeszcze mam problemy z
automagicznym mountowaniem devpts i ładowanie sterowników alsy.

			Artur