Atuty PLD a marketing ;)

Lukasz Jachowicz honey w 7thGuard.net
Czw, 5 Cze 2003, 22:09:00 CEST

> i jeszcze nasuwa mi się wsparcie dla IPv6, kiedyś to był ewenement, nie
> wiem jak dzisiaj inne distro sobie z tym radzą.

Wsparcie polskich twórców, możliwość kontaktu z twórcami w języku polskim
(a to rzadkość!), pełne dopasowanie do specyfiki polskiego języka (nie
trzeba się męczyć, żeby netscape drukował z krzaczkami)...

h.
--
honey -- groźny jak /usr/bin/python, zwinny jak /usr/bin/lynx
[lynx==ryś jak ktoś nie wie], spada na 4 łapy jak /bin/cat, cichy