/usr/X11R6 one more time

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 5 Cze 2003, 22:41:12 CEST

Wiem ze to sie przewijalo przez liste ale:
1. Argumentacja za zostawieniem X'ow i bibliotek do nich w /usr/X11R6
byla 'a moze ktos chce inna implementacje X'ow niz XFree86 '.
2. W takim razie jaki jest sens trzymania w /usr/{bin,sbin,lib} binarek
zlinkowanych z chociazby libX11.so ktore nalezy do XFree86. W takim
wypadku nalezy wszystko co z tym zlinkowane przerzucic do
/usr/X11R6/{bin,sbin,lib} bo moze konfliktowac z programami zlinkowanymi
z inna implementacja X'ow.
Jak widac kolo sie zamyka. IMVHO nie ma sensu zostawiac /usr/X11R6
(zabijcie mnie, jestem heretykiem) bo jezeli zdecydujemy sie na
przejscie na inny X-server to i tak nawet to co w /usr/bin bedzie trzeba
przekompilowac (o ile bedzie to aplikacja X-owa)
To tyle. RFC
WK