Superkaramba :)

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 5 Cze 2003, 23:22:37 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 11:05:40PM +0200, Przemyslaw Stanisław Knycz wrote:

> ok, dobry pomysł

OK.

> Jeśli chodzi o moje zdanie - to czy temat superkaramby będą w czemuś
> przeszkadzały tematom z kde i gnome ? MSZ nie i powinno to trafić do
> /usr/share/themes.

Problem jest taki, że to są zupełnie różne rzeczy, beznyna i olej
napędowy są paliwami, ale mają z pewnych względów inne dystrybutory :)
Tutaj podobnie, tematy do kde są czymś zupełnie innym niż tematy do
karamby. Poza tym:

yoshi w karuzela:~  [$] ls /usr/share/themes/
AgingGorilla/  Bright/  Default/  Esco/     Metal/    OSXDocker/ Simple/          szPieG/
Atlanta/       Crux/    Emacs/    Metabox/  news_pl/  Redmond95/ slickbar-0.8.1/  tuxbar/

rpm -ql superkaramba-themes|grep themes|sed -e "s/.*themes\///g"|sed -e "s/\/.*//g"|sort|uniq
news_pl
OSXDocker
szPieG
tuxbar

I teraz widzisz, wchodzisz sobie do /usr/share/themes i widzisz masę
katalogów, żeby dotrzeć do tych, które są dla karamby, musisz się
troszkę namęczyć, bo nie w kazdym z nich znajdziesz *.theme.

Samo stworzenie katalogu /usr/share/themes/karamba (albo superkaramba)
pozwoli na wydzielenie wspólnych plików, takich jak binarki tematów i
wspólne obrazki. W jednym katalogu byłyby składowane wyłącznie pliki
*.theme, co imho w sporym stopniu wpłynęłoby na wygodę użytkownika.

Nadal podtrzymujesz swoje zdanie? :)

--
join: http://jabber.2000-plus.pl know: http://www.egospodarka.pl
think: http://www.gnu.org hack: http://yoshi.2000-plus.pl/PLD