/usr/X11R6 one more time

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 6 Cze 2003, 00:03:33 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 11:03:22PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

> stac cię by kupic serwer metro linka ? mnie nie, wolę XFree86 .. dla mnie EOT,
> chyba ze są jakies inne "otwarte" implementacje Xserwerow ?

Ostatnio była niezła zadyma jeśli chodzi o model developerski XFree86.
Być może będzie fork XFree86, czego pierwszym objawem jest

    http://www.xwin.org

I podejrzewam, że przez pewien czas ciężko będzie się
zdecydować na konkretną wersję (tj. xwin lub xfree86).

Poza tym nie jesteś sam na tym świecie i są ludzie, którzy
mogą chcieć korzystać (z jakichś ich tam powodów) z komercyjnych
implementacji i nie powinniśmy im tego zabraniać.

    wrobell <wrobell w ite.pl>