Superkaramba :)

Przemyslaw Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pią, 6 Cze 2003, 07:09:05 CEST

On Fri, 6 Jun 2003 06:34:59 +0200
Michał Cieślicki <yoshi w aip.pl> wrote:

> Wiesz dobrze o czym mówiłem.

Wiem.

> Chodzi o nie wrzucanie zupełnie różnych rzeczy do zupełnie tego samego
> worka.

Hm analogia: to tak jakbyś gry wrzucał do /usr/bin/games/, aplikacje
systemowe do /usr/bin/system a programy dla gnoma do /usr/bin/gnome/ :)
Chyba rozumiesz moją analogię o co mi chodzi. Po prostu system paczek
jest w stanie nas poinformować o tym, co mamy zainstalowane, no ale już
siedzę cicho :)

> wiidgets), Metacity itd itp. Sądzę, że uda mi się z tym wyrobić mniej
> więcej do niedzieli, może wcześniej.

Jakbyś miał jakieś problemy - pisz :)

Cheers

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |