ZLOT: przełom czerwiec/lipiec 2003 @ Wroclaw

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 6 Cze 2003, 21:58:54 CEST

--->[Quoting robert j. wozny <speedy w ziew.org>:]

> to ja sie przylacze do Andrzeja i odwiedze go w Danzig.

A jedźcie sobie, chłopaki - ale na privie.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info