[wydawanie pld / nowe wersje]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 6 Cze 2003, 22:12:37 CEST

On Fri, Jun 06, 2003 at 21:57:09 +0200, Cezar Cichocki wrote:

> - Ale CO będzie co kwartał? Rozumiem że subwersja określona w TODO?

IMHO co kwartał z niczym konkretnym się nie wyrobimy... bo to nie zależy
od nas. Mozille, KDE, OO, GNOMY i inne takie - a po co wersja z nowszym
gpmem?

> - Kto będzie odpowiadał za łatanie mrożonki z poprzedniej subwersji?
>   Domniemuję że wydawca wersji?

Uważam, że częste podwersje to zbyt duży narzut na ich utrzymywanie.
Osobiście odpowiadał mi model sprzed Ra - żadnych mrożeń, prace na
bieżąco. Wtedy wadą było to, że ciężko było się doprosić o puszczenie na
buildery. Teraz chyba tego problemu nie ma...

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/