[wydawanie pld / nowe wersje]

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pią, 6 Cze 2003, 23:12:23 CEST

VTAM!

On Fri, Jun 06, 2003 at 10:46:37PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:
[...]
> no tak, ale mialo to swoje plusy i minusy ... np ciagly brak STABLE, o ktore
> wszyscy sie dopominali ...

 No więc własnie. Co ze STABLE? Czy STABLE ma być co kwartał z każdą
 wersją zgodną z TODO? Czy też na innych zasadach? Czy jest jakakolwiek
 SPÓJNA koncepcja rozwoju? :-(
 Bomba - mamy dupokrację, CDG, szumne hasła, głosowania via CVS - ale od
 2 tygodni ani jednego konkretnego commitu do CVS - same oświadczenia.
 Para poszła w gwizdek? Panowie - ja się tu już pogubiłem - czy ktoś
 może mi wytłumaczyć co jest grane? Tak prostymi słowami?

--
Cezar Cichocki