[wydawanie pld / nowe wersje]

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pią, 6 Cze 2003, 23:49:41 CEST

VTAM!

On Fri, Jun 06, 2003 at 11:38:32PM +0200, Bartosz Taudul wrote:
> To co napisałeś można rozumieć na dwa sposoby.
> 1. Nie wiesz, że cvs został przeniesiony na nowy adres,
>    cvs.pld-linux.org, i patrzysz się w kloczkowe repo, do którego nikt
>    już nie commituje.
> 2. Wiesz o nowym repo, widzisz zmiany, ale przychodzisz i mówisz żebyśmy
>    się wzięli w końcu do czegoś konkretnego, ergo nasza, moja praca jest
>    dla Ciebie nic nie warta.

 Hmm, korzystam z maszyny na 10.1.1.33 - a tam się nic nie dzieje.
 Słusznie prawisz - zdecydowanie muszę porozmawiać z ludzmi z
 eksploatacji u nas w firmie, zapewne coś przeoczyłem.

 Wnioskowałem na podstawie fałszywych przesłanek. Przepraszam.

> Biorąc pod uwagę ilość miejsc w których pojawiła się informacja o
> zmianie adresu - linuxnews, 7thguard, podpis pod każdym listem na tej
> liście, ... - opcja pierwsza wydaje mi się mało prawdopodobna.

 Mea maxima culpa :-(  Przepraszam raz jeszcze.

--
Cezar Cichocki