tetex i jego rozdrobnienie

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 7 Cze 2003, 03:02:25 CEST

On Fri, Jun 06, 2003 at 11:32:50PM +0200, Michał Kaps wrote:
> Witam all,
>
> Przy okazji grzebania w wine zajrzałem do speca tetex'a. Czy takie
> rozdrobnienie na podpakiety, jak w chwili obecnej jest konieczne?

Jest konieczne. Oszczędza się kupę miejsca na dysku.

> Wine sypie
> się obecnie na dokumentacji - brakuje zależności typu tetex-fonts-*.
> Jedynym rozwiązaniem jak dla mnie jest instalacja po kolei wszystkich 68
> pakietów z fontami i zgadywanie, które dodać do BR, a których nie. Nie

Wystarczy pomyśleć i spojrzeć na błąd mówiący o tym jakiego fontu brakuje.

> możnaby tego zorganizować tak jak jest w ra, czyli cały tetex zamknięty w
> bodajrze 16 pakietach? Zacząłbym od integracji wszystkich fontów w jeden
> pakiet tetex-fonts, oczywiście jeżeli nie macie nic przeciwko.

Mamy przeciwko. W ten sposób użytkownik jest zmuszany do instalacji
wielu niepotrzebnych fontów.

$ rpm -qa | grep tetex | wc -l
32

w tym 13 pakietów z fontami.

Ze 179 pakietów... dla mnie nadmiarowych pakietów, a robię sporo w LaTeX-u.

    wrobell <wrobell w ite.pl>