[wydawanie pld / nowe wersje]

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 7 Cze 2003, 12:43:29 CEST

On Sat, Jun 07, 2003 at 12:26:00PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Tak.

Wątpię by się udało zachować spójność i stabilność takich pakietów.

W nest zmienia się wszystko jak w kalejdoskopie. Nie tylko na ftp-ie,
ale także na builderach. Na builderze ac nie może co chwila zmieniać się
np.: binutils albo nagłówki jajka. Dodatkowo poszczególne buildery nest
co jakiś czas są zdesynchronizowane (zawierają różne zestawy pakietów),
na co nie można sobie pozwolić w przypadku wydawania ac /trzeba zachować
spójność na wszystkich architekturach/.

> Przecież całe Ac to będą pakiety zbudowane z tych samych zasobów, co
> Nest. Zbranchowane jest tylko Ra.

    wrobell <wrobell w ite.pl>