[wydawanie pld / nowe wersje]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 7 Cze 2003, 13:29:37 CEST

On Sat, 7 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Rozumiem, ze Ra ty poprowadzisz ? A co z Ac ?
> - dookreslenia, jaki zakres decyzji taka osoba bedzie wladna podejmowac
> samodzielnie i co bedzie nalezalo do jej obowiazkow.

IMHO to się zobaczy w praniu :)

> - okreslenia osob, ktore beda konserwowac buildery (jak wynika z
> wczesniejszych doswiadczen - 1 osoba do tego celu to zdecydowanie za
> malo) trzeba zdecydowac, czy to ma byc osoba "prowadzaca" + ktos, czy
> tez zupelnie inne osoby.

Problemem są tutaj ludzie mający jakieś doświadczenie w prowadzeniu
builderów. Bo sam wiesz, że nie jest to banalna sprawa i nawet
doświadczenie z prywatnym builderem nie jest do końca adekwatne. Takich
osób jest dosłownie kilka. Ja się do nich nie zaliczam (kiedyś miałem
builder, ale to były dawne czasy).

> - doprowadzenia do uzywalnosci buildlogs (ja sobie bez tego dzialania
> builderow nie wyobrazam); IMO wystarczy sklonowac dotychczasowa
> infrastrukture.

Możemy pogadać, bo mogę "hostować" buildlogs :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...