[wydawanie pld / nowe wersje]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 7 Cze 2003, 13:35:52 CEST

On Sat, Jun 07, 2003 at 01:32:08PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ja myślę, że to jest bardzo dobry pomysł na buildery testowe,
> mass-buildery, które kiedyś były postulowane. Ale już produkcyjny? Nie mam
> argumentów, ale pod skórą czuję, że powinny jednak być statyczne...

No i co ja mam na to powiedzieć? :-) A poważnie to najpierw widziałbym
to rozwiązanie w nest, i dopiero po testach wdrażanie do stable (ac czy
następnej)

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h