ZLOT: przeło

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 7 Cze 2003, 13:46:39 CEST

On Fri, 6 Jun 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> [...]

Czepiasz się. Głos na minus też jest ważny.

> Chyba: odejmować?

matematyka na poziomie szkoły podstawowej.

> Wydaje mi się, że w swej upierdliwości jesteś odrobinę przesadny,
> zamiast negować wszystko dookoła, spróbuj odwrócić swą smutną
> rzeczywistość. Kloczek to, kloczek tamto, tu nie pojedziesz, tego nie
> zrobisz - spróbuj się wyluzować i nie siać defetyzmu.

Nie - Andrzej jest , że tak powiem, analityczny. I bardzo mu się to
chwali. Potrzebny jest ktoś kto rozbierze na czynniki pierwsze daną rzecz.

Winisz go, że teraz ma egzaminy wstępne na PG oraz że nie pojedzie na
zlot? Trudno.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...