metodologia wypuszczania Ac

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 7 Cze 2003, 14:19:14 CEST

On Sat, Jun 07, 2003 at 02:12:05PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Tagowanie po zbudowaniu może spowodować rozjechanie się zasobów - w
> końcu przebudowanie wszystkiego ileś trwa. Więc moja sugestia:
>
> w 0-day wszystko jest jednocześnie tagowane jako pre-Ac i RM puszcza z
> tego taga, a po udanym zbudowaniu - zmienia nazwę na AC-tag (czy może
> AC-1_0 dla zgodności z Ra? zresztą to nieistotne, chodzi o ideę).

To niech taguje raz przed puszczeniem, buduje z tego taga, a potem
zmienia mu nazwę. W 0-day wolałbym raczej nie tagować całego repo,
choćby ze względu, że trzeba wybierać branche etc.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h