problem z upgrade glibc - symlinki zoneinfo

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 7 Cze 2003, 21:03:46 CEST

On Fri, Jun 06, 2003 at 10:34:46PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Nadal oczekuję komentarzy w tej sprawie - czy powyższe zadziała...

Nie. rpm będzie chciał zainstalować coreutils przed glibcem, ale
coreutils wymaga glibc, więc będzie chciał zainstalować glibca przed
glibcem. Więc zainstaluje w kolejności przypadkowej.

> ...czy można zupełnie wyrzucić posix?

Domyślnie chyba jest posix. Przynajmniej w moim /etc/sysconfig/timezone:

# Directory containing
# zone information files.
ZONE_INFO_DIR="/usr/share/zoneinfo"

# Scheme you would like
# to use in your system.
ZONE_INFO_SCHEME="posix"

# Area (sometimes may be empty)
ZONE_INFO_AREA="Europe"

# Name of the time zone
# for your system.
TIME_ZONE="Warsaw"

Może poprawić /etc/rc.d/init.d/timezone, żeby ZONE_INFO_SCHEME=posix
traktował tak samo jak puste (czyli bez podkatalogu)?
I wyciąć posix zupełnie.

Może być takie rozwiązanie?