[wydawanie pld / nowe wersje]

Sob, 7 Cze 2003, 22:13:21 CEST

> Jakie wymagania musi spełnić maszyna na builder?

athlon, czy sparc ?

Minimalne dla athlon to:
- 2GB przestrzeni dyskowej
- RAM+SWAP >= 512MB

Maksymalne:
- takie, zeby sie OO zbudowal

Dla sparc - nie wiem. Sa jakies propozycje ?
(sparc/ra:

$ cat /proc/cpuinfo
cpu             : TI UltraSparc I   (SpitFire)
fpu             : UltraSparc I integrated FPU
promlib         : Version 3 Revision 11
prom            : 3.11.1
type            : sun4u
ncpus probed    : 1
ncpus active    : 1
BogoMips        : 333.41
MMU Type        : Spitfire

mial 128MB RAM + 800MB swap i sie ledwie wyrabial)

  phone (48)(58) 347 14 61