problem z upgrade glibc - symlinki zoneinfo

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 7 Cze 2003, 22:12:44 CEST

On Sat, Jun 07, 2003 at 21:03:46 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Domyślnie chyba jest posix. Przynajmniej w moim /etc/sysconfig/timezone:
>
> # Directory containing
> # zone information files.
> ZONE_INFO_DIR="/usr/share/zoneinfo"
>
> # Scheme you would like
> # to use in your system.
> ZONE_INFO_SCHEME="posix"

Aaaa... to już wiem, po co katalog - żeby można było łatwo przestawić na
right/ bez ruszania tych poniżej.

> # Area (sometimes may be empty)
> ZONE_INFO_AREA="Europe"
>
> # Name of the time zone
> # for your system.
> TIME_ZONE="Warsaw"
>
> Może poprawić /etc/rc.d/init.d/timezone, żeby ZONE_INFO_SCHEME=posix
> traktował tak samo jak puste (czyli bez podkatalogu)?
> I wyciąć posix zupełnie.
>
> Może być takie rozwiązanie?

Wygląda na prawidłowe. Czy jeszcze jakieś programy nie grzebią przy tym?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/