metodologia wypuszczania Ac

Sob, 7 Cze 2003, 22:31:06 CEST

> Jeśli się nie da (zaczyna mnie ten CVS coraz bardziej rozczarowywać...)
> to pozostaje od razu puścić nazwę ostateczną - tylko jak wykryć, że dla
> zasobu X należy go usunąć, bo się nie buduje, ma nie trafić do rel. etc?

Podobno da sie grzebiac recznie w ,v.
Chodzi oczywiscie o tagi _branchy_, nie o zwykle nazwane tagi.

ZTCP, w nserver po usunieciu taga (brancha) i dodaniu go ponownie w tym
samym miejscu robil to pod warunkiem, ze nie ma i nigdy nie bylo w tym
miejscu wyzszego brancha (1.x.0 < 1.x.2 < 1.x.4 ...).

W pserver _zawsze_ jest tworzony wyzszy branch.

  phone (48)(58) 347 14 61