stan prac

Sob, 7 Cze 2003, 22:46:41 CEST

> Pytanie tylko, czy na tych maszynach jest już wygospodarowana odpowiednia
> przestrzeń, żeby trzymać buildery Ac.

Na mifgate nie i nie bedzie. Nie mam wolnej przestrzeni dyskowej i do po
wakacjach nie bede mial. Poza tym maszyna (kernel) lubi sie sypac przy duzym
obciazeniu, a to jest maszyna "produkcyjna". Jest maszyna u cezara (tez
"produkcyjna", administruje orzech), ktora miala pelnic te funkcje.

Co do i[356]86 i ppc nie wiem czy to mialy byc te same maszyny, czy inne i
kto ma do nich dostep. Ja mam tylko wejscie na buildery ra + maszyna
orzecha.

> Znaczy jest kloczka?

Znaczy.
Builder ac/sparc tez jest/byl u kloczka (inna, mocniejsza maszyna), ale tam
nie mam wejscia. Podobnie jak na inne buildery ac. Nie mialem w planach
zajmowania sie rozwojem ac (przynajmniej na razie).

> Pewnie malekith bo jest najlepiej obcykany z tą całą automatyką :) Tylko mu
> trzeba dostęp do nich dać.

Co do alphy - niech napisze do mnie na priva jaki klucz. Tam jest tylko
protokol ssh1.
Co do ix86 i ppc, to chyba trzeba atakowac marcusa.

BTW: a CDG o tym nie powinno zadecydowac? ;_)

> Athlona jednak przydało by się mieć, a co do sparca, to jeśli się nie znajdzie
> builder, no to niestety (zawsze można builder później dorobić, jeśli się
> znajdzie maszynka, tak jak to było np. z ppc).

W czasach staru RA 1.0 builder ppc byl zupelnie sprawny.
marcus o czyms wspominal. Nieaktualne ?
Ja potencjalnie moge cos miec, ale "czy" - bede wiedzial po wakacjach.

Jesli docelowo nie bedzie PLD/sparc, to pewnie PLD mnie przestanie
interesowac :(

  phone (48)(58) 347 14 61