ZLOT: prze³o

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Nie, 8 Cze 2003, 00:04:39 CEST

W li¶cie z sob, 07-06-2003, godz. 20:47, Sergiusz Pawlowicz pisze:
> --->[Quoting Pawe³ Go³aszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Nie analityczny, tylko czepialski.

> To niech siê nie odzywa w ten sposób, i po k³opocie.
>

> Co wy macie tam, jak±¶ "solidarno¶æ gdañsk±"?
>

> cheers - Sergiusz

Jooo to jest bardzo twórcze i merytoryczne :(
Móg³ by¶ skoñczyæ w reszcie z tego typu "argumentacj±" bo wiem ¿e staæ
ciê na wiêcej ni¿ tylko bycie uci±¿liwym ;) a to co powy¿ej jedynie
mo¿na w ten sposób traktowaæ :(.

Pozdrawiam

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl