stan prac

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 8 Cze 2003, 00:58:22 CEST

On Sat, 7 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To nie ma sensu. Budowanie bez buildlogow jest bezcelowe.
> Nie wiadomo, co sie dzieje na builderach.

ftp:

Ra: dzimi,baggins,arekm,malekith
Ac: dzimi,baggins,arekm,malekith

buildery:
Ac: i[356]86: baggins ; ppc: arekm
Ra: i[356]86: ankry,baggins,dzimi ; ppc: dzimi,arekm,ankry,

Jak mam to zmienic?

> To pytanie do RMF-a.
> Duzo ostatnio pytan do RMF-a, a malo odpowiedzi...

To od razu na wszytsko odpowiadam:
- na builderach ra (x86,ppc) zostal wyciety jedynie kloczek z ssh,
- na builderach ac teraz nikt nie ma dostepu (bo byl tylko kloczek)
 Buildery dla i[356]86 i ppc to odpowiednio ep09 i an2 - i dla Ac i Ra
(an2 tez dla Nesta - ppc).

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-