SPECS: squid.spec (HEAD)

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 8 Cze 2003, 09:28:56 CEST

Dnia sob 7. czerwca 2003 20:49, Marcin Winkler napisał:

> Fakt moglem napisac cos wiecej. To jest latka z watku dzisiejszego pt:
> spaper i squid z users-pl. Naklada sie ladniei trzeba bezdie tylko potem
> sprobowac czy to faktycznie dziala.
Hmm, zawsze mi się wydawało, że jak nakładam jakieś łatki to najpierw to robię
u siebie, psrawdzam czy działa itp. a dopiero potem robię commita do repo
.... Ale może ja tu bajki opowiadam ....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org