indeksy poldka

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 8 Cze 2003, 10:46:58 CEST

On Sat, Jun 07, 2003 at 23:39:54 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Indeksy poldka dla ra maja prawo przegenerowywac:
>
> dzimi, malekith, misiek, baggins, marcus i ja.
> Byl jeszcze kloczek (marcus go wycial).

Tego typu informacje (oraz maszyny, ich przeznaczenie, uprawnienia ludzi
etc) powinny być w PLD-doc. Jeszcze z kloczkiem o tym rozmawiałem i
powiedział, żebym zrobił - tylko sam nieposiadając takich informacji nie
miałem żadnych możliwości. Moglibyście to wszystko powpisywać?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/