SELinux

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 8 Cze 2003, 12:59:25 CEST

On Sun, Jun 08, 2003 at 11:23:10 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Jakiś paranoid-kernel pack to owszem, ale PLD to nie trustix. PLD używam, bo
> jest wygodne w administrowaniu, a nie paranoicznie zabezpieczone :)

Ja miałem na myśli systemy klas Ax czy Bx oraz militarne - bez żadnej
klasy, bo pewnie ściśle tajne. Tam administrator dosłownie nie jest
wszechwładnym rootem, nawet taki legalnie zalogowany.
A co robią wszelkie sec - nie wiem, moje sec to root bez hasła;)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/