SELinux

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 8 Cze 2003, 13:33:52 CEST

On Sunday 08 of June 2003 13:27, Przemyslaw Stanisław Knycz wrote:
> Wszystko jebiesz z góry, będzie dostraczona konfiguracja która nie
> będzie TOBIE przeszkadzać, a jak będzie, to zrobimy dla ciebie
> kernel-cośam-ślamazór.i686.rpm proste ;)

Się po prostu przestraszyłem, że mi ktoś będzie jakieś rewolucje w systemie
wprowadzał. Na ircu mi wytłumaczono, że domyślnie system zachowuje się jak
zwykle, póki się tych bajerów nie uaktywni. Fakt, że nie podoba mi się
planowane obniżenie wydajności systemu spowodowane zaaplikowaniem tej łaty,
ale skoro 2.5 ma być takie super hiper szybkie, to nawet z tą łatą może
będzie na plus :)