SELinux

Michal Zawalich michuz w linux.ipartner.com.pl
Nie, 8 Cze 2003, 13:49:27 CEST

W liście z nie, 08-06-2003, godz. 08:42, Przemyslaw Stanisław Knycz
pisze:
> Będąc w Katowicach rozmawiałem z eRJotem na temat wdrożenia SELinux'a do
> PLD by był domyślnie włączony. Wydaje mi się niezłym to pomysłem, w
> ramach zbliżającego się kernela 2.6 by to zastosować.
> Przykład działania jest dostępny online w sieci:
>
> ssh root w selinux.dev.gentoo.org
>
> hasło: gentoo
Udostępniłem kilka słów wprowadzenia do selinux w języku polskim.
http://www.hal.pl/selinux.html

Pozdrawiam.
Michał Zawalich

PS. Wszystkie błędy proszę zgłaszać na priv.