gettext i gettext-devel

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 8 Cze 2003, 23:21:52 CEST

On Sun, Jun 08, 2003 at 04:13:11PM +0200, Witek Kręcicki wrote:

> Wersja z HEAD z piatku wywalala sie na aclocal (brakowalo jej czegos z jmAC*),
> nawet kiedy miala gettext-devel ale ten z Ra (0.10.x). Metoda bylo zbudowanie
> 0.11.x (z 2002/02/25), zainstalowanie i zbudowanie tego z HEAD

Brakowało paru -I do innych katalogów przy aclocal (ale śmietnik swoją
drogą - trzy różne katalogi z makrami, a we każdym są używane makra
z pozostałych).
Teraz się buduje bez zainstalowanego gettext-devel (z zainstalowanym
starszym nie sprawdzałem), a pl.gmo są uaktualniane przy użyciu nowo
zbudowanego msgfmt.