SPECS: freeswan.spec (HEAD)

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Pon, 9 Cze 2003, 03:55:18 CEST

Dnia Mon, 09 Jun 2003 03:45:56 +0200
luzik <luzik w pld-linux.org> napisał:

> Module name:	SPECS
> Changes by:	luzik	03/06/09 03:45:54
>
> Modified files:
> 	freeswan.spec
>
> Log message:
>  - release 2
>  - fixed awk error ( replaced awk - default mawk, with gawk )
>  - added Requires: gawk
>  - fixed loading /etc/ipsec/ipsec.d/{cacerts,crls}

freeswan czyta konfiguracje i wyglada na to ze jest wszystko si.

Wielka prośba o pomoc w testowaniu.

Jesli komus uda sie zestawic polaczenie niech szybciutko da znac

Pozatym jak dla mnie to to dziala i fajnie gdyby taka wersja
trafila na buildery, bo co widac po pld-users-pl ludzie od czasu do
czasu o to krzycza i zaczeli sie na PLD'owego freeswana obrazac.

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik