stan prac

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pon, 9 Cze 2003, 10:04:50 CEST

On Sun, Jun 08, 2003 at 07:43:44PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> IMHO w sprawie sparca to trzeba poczekac na Cyber Service...
ultrasparc z kilkoma gb wolnego miejsca stoi i nudzi się u mnie. Kiedyś
dzimiemu dałem dostęp do niego, ale chyba zapomniał.
Może tam na razie stać builder dla ra/ac.
Odnosnie ac mam w jednym chroocie prawie kompletne srodowisko dc-podobne
oparte na gcc33. Niestety utknalem na openjade, a teraz nie mam czasu
aby cos z tym za bardzo ruszac)
Gdyby ktoś był zainteresowany proszę o informacje - nie mam ostatnio
czasu na śledzenie list na bierząco (i tak przez minimum najbliższe 2
tygodnie - sesja)